نکوسایت

طراحی رابط کاربری | وبسایت وردپرس

تصویر کاور پروژه فروشگاه آنلاین طلا و جواهرات زمرد

عنوان پروژه:

فروشگاه طلا و جواهرات زمرد

وب‌سایت فروش آنلاین طلا و جواهر زمرد.

زمینه‌ی کاری این پروژه:

سرویس ارائه شده برای این پروژه:

برچسب‌های این پروژه:

More Images

تصاویر بیشتر

Story

داستان این پروژه

فروشگاه آنلاین طلا و جواهرات زمرد با امکاناتی نظیر مشاهده‌ی قیمت آنی طلا، سکه و… قدمی در راه آسان‌تر نمودن عرضه‌ی طلا و جواهرات است. برای دریافت قیمت‌های به‌روز از API های وب‌سایت قدرتمند شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز استفاده کردیم.

از المان‌های با گوشه‌ی تیز استفاده شده است تا به مخاطب حس قاطعیت، قدرت و برتری القا شود. از رنگ طلایی استفاده کردیم تا دِین خود را درباره یک وب‌سایت فروش آنلاین طلا ادا کرده باشیم! برای رسیدن به این هدف که محصولات با کیفیت خوبی نماش داده شوند از عکس‌هایی که سوژه در آن‌ها سهم زیادی از عکس را به خود اختصاص داده است استفاده کردیم.

سبد خرید و به‌روز بودن قیمت در آن یکی از مهم‌ترین عملکرد‌های یک فروشگاه آنلاین طلا است. در این پروژه این مورد را به طور کامل پوشش دادیم. همچنین با قرار دادن دسته‌بندی‌های طلا و جواهرات با سایز بزرگ در صفحه اصلی، سعی شده است مخاطب وب‌‎سایت به راحتی به چیزی که در ذهن خود دارد برسد.

استفاده از رنگ تیره که بیانگر لوکس بودن، قدرت و برتری است، به رنگ‌بندی این پروژه کمک کرد تا ترکیب زیبایی با رنگ طلایی بسازد. روان‌شناسی رنگ یکی از مهم‌ترین مراحلی است که در طراحی رابط کاربری یک پروژه باید به درستی گذرانده شود.

محتوای عالی راه رسیدن به مخاطب‌های وفادار و ماندگار است. برای این پروژه یک وبلاگ مینیمال طراحی و پیاده‌سازی شد تا با قرار دادن محتوای عالی و مرتبط به مخاطب در خرید خود کمک زیادی کرده باشیم.

برای مشاهده‌ی پروژه‌های فروشگاه آنلاین می‌توانید به این صفحه(لینک) بروید.

Similar Projects

پروژه‌های مشابه

فروشگاه عطر رایحه