بلاگ نکوسایت

UI

Editor's Pick

پیشنهاد سردبیر

Recent

جدیدترین مقالات

کاور مقدمه ای بر قابلیت استفاده - قسمت دوم
یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های یک محصول قابل استفاده تحمل خطا است. با توجه به مسائلی مانند پیچیدگی‌ها، سطح رضایت مختلف کاربران و..
کاور مقدمه ای بر قابلیت استفاده
قابلیت استفاده و تجربه کاربری دو مقوله جدا از هم هستند. قابلیت استفاده بخشی حیاتی و مهم است که تجربه کاربری را شکل می‌دهد، و از این رو زیر چتر بزرگ آن قرار می‌گیرد.
عوامل تاثیرگذار در تجربه کاربری
تجربه کاربری عاملی تعیین کننده در موفقیت و شکست یک پروژه است، اما منظور ما از تجربه کاربری دقیقا چیست؟
تفکر طراحی چیست؟
فرآیند طراحی در اغلب مواقع شامل گروهی از آدم‌ها است که در دپارتمان‌های مختلف مشغول به کار هستند. به همین دلیل توسعه، دسته‌بندی و سازمان‌دهی ایده‌ها و راه‌حل‌ها می‌تواند سخت باشد.
تفکر طراحی چیست؟
در قسمت اول تا اونجا پیش رفتیم که می‌خواستیم با یک مثال نشون بدیم که قدرت تفکر طراحی چقدر می‌تونه توی رسیدن به یک راه‌حل بهینه به ما کمک کنه.
کاور پست تفکر طراحی چیست؟
تفکر طراحی چیزی نیست که طراحان آن را از ابتدا در خود داشته باشند. تمام نوآوران و افراد خلاق در ادبیات، هنر، موسیقی، علم، مهندسی و...، این ویژگی را با تمرین به دست آورده‌اند.
مقدمه طراحی تجربه کاربری
از آنجایی که UX بازه‌ی گسترده‌ای از موضوعات مختلف(از دسترس‌پذیری تا طراحی وایرفریم) را شامل می‌شود، می‌تواند برای تازه‌واردهای این زمینه پیچیده و دشوار باشد.
تفاوت طراحی آماده و اختصاصی در چیست؟
شاید یکی از اولین سوالاتی که در ذهن کارفرما پدید می‌آید این باشد که آیا سایت من اختصاصی است؟ یا آماده؟
طراحی سایت چیست؟
قطعا نام نرم‌افزار به گوش‌تان خورده است. یک سایت هم نوعی نرم‌افزار است. اصطلاح پر استفاده‌ی طراحی سایت...
تصویر پست پیش گفتار کتاب مبانی طراحی تجربه کاربری
اگر به دنبال این هستید که یک آشناییِ پایه‌ای برای ورود به دنیای طراحی تجربه کاربری(User Experience Design) یا همان UX به دست آورید، یا حتی اگر قصد به‌روز کردن دانش خود را دارید این کتاب می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

دسته‌بندی‌ها